loading...
همه چی
سايت

.Roham2 .tk 


                  The best web.  

آخرین ارسال های انجمن
رهام بازدید : 10 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (0)
دانلود WordPress Course Full - دوره کامل آموزش وردپرس
(93/7/22) تغییرات:

دوره آموزشی WordPress Plugins: SEO اضافه شد!

وردپرس (WordPress) یک سیستم مدیریت محتوا و نرم‌افزار کد بازی است که به طور گسترده از سوی وبلاگ‌نویسان برای نوشتن سایت‌ها و وبلاگ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و توسط مت مولنوگ پایه گذاری شده است. در واقع وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و... همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress. ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و... را داراست که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود. همچنین نسخه ای برای پست‌گرس‌کیوال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است و با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروف‌ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده است.
در دوره های آموزشی WordPress شما با تمامی قابلیت ها، امکانات و ابزارهای وردپرس آشنا می شوید.

رهام بازدید : 7 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

 تصویر خطای چشم خیلی جالب و عجیب !!! 

 

خوب به عكس زير نگاه كنين ...

 

تصویر خطای چشم خیلی جالب و عجیب !!!

 

 

 

يك سوال : مربع A و مربع B چه رنگي هستند؟
جواب صحيح : همرنگ ...
 

بله حقيقت داره و خود من هم شگفت زده شدم...

 

ميتونين براي اطمينان اين عكس رو Save‌ كنين بعد اگه فتوشاپ يا هر نرم افزار گرافيكي دارين و بلدين با رنگ ها كار كنين ،  برين كد رنگ اين دو مربع رو نگاه كنين و متوجه ميشين كه كد رنگ هر دو منطقه يكسان و برابر 787878 هست ...

يا اگه تو همون فتوشاپ يا حتي Paint خود ويندوز بازش كنين و همه قسمت ها رو تا جائي كه لازمه پاك كنين غير از خود مربع A و مربع B . اونوقت به اين نتيجه ميرسين ...

 

تصویر خطای چشم خیلی جالب و عجیب !!!

 

 

كه خيلي هم به چشماتون مطمئن نباشين ....

شايد اون چيزي كه دارين سفيد ميبينيدش خاكستري باشه ... يا برعكس ....

 

2050

رهام بازدید : 5 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

 جهان در سال 2050 میلادی 

اگر می‌‌خواهید تصویری از سال 2050 میلادی در برابر چشمانتان ظاهر شود پس این مقاله را مطالعه كنید. حدود صد سال پیش ژول ورن نویسنده كتب علمی تخیلی، آنچه را كه در نوشته‌هایش جای می‌داد فقط در رویاها می‌گنجید. كشتی زیردریایی، بالن، سفر به اعماق زمین، سفینه‌های فضایی و دریایی تنها جنبه تخیل این نویسنده را نشان می‌داد اما همان طور كه می‌دانیم همه این رویاها به سرعت به حقیقت پیوست و همه تصاویر خیالی كتاب‌های ژول ورن واقعی شد و امروزه جزولاینفك زندگی بشر شده است. پس آنچه را كه درباره سال 2050 خواهید خواند، شاید در حال حاضر كمی غیرواقعی جلوه كند اما شاید در42 سال آینده همه تخیلات و رویاهای انسان به تحقق خواهد پیوست.

همدم با روبات‌ها
كارشناسان و محققان هوش مصنوعی معتقدند تا 50 سال آینده روباتی به بازار خواهد آمد كه به عنوان همدم می‌توان او را انتخاب كرد. در واقع روبات‌ها به دستگاه‌هایی بسیار مشابه انسان‌های امروزی تبدیل خواهند شد كه احساس هم دارند و می‌توانند با حركات خود انسان‌ها را عاشق خود كنند! این روبات‌ها به عنوان دوست، یاری‌رسان و همدم در نظر گرفته خواهند شد. دیوید لوی یك محقق انگلیسی هوش مصنوعی كه استاد بین‌المللی شطرنج نیز هست اظهار داشت، كه روبات‌ها كار خود را در كارخانجات خودروسازی آغاز كردند اما در آینده قرار است ارتباط بیشتری با انسان داشته باشند و رابطه‌ای احساسی را در پیش بگیرند.
روبات‌های آینده می‌توانند شوخ‌طبع، جدی یا عبوس باشند و هر فرد طبق علاقه خود، روبات‌ها را انتخاب می‌كند. كم‌كم روبات‌ها به اعضای خانواده تبدیل می‌شوند در مشورت‌ها شركت می‌كنند و نظر می‌دهند و در گپ‌های دوستانه شركت ابراز احساسات می‌كنند و می‌توانند یك همدم خوب برای انسان‌ها باشند.

بدن مجازی
 تا سال 2050 علوم پزشكی به دلیل نقشه‌برداری از اعضای هر انسان به صورت مشخصی خواهد شد یعنی علم پزشكی برای هر فرد تصمیم می‌گیرد و دارو می‌سازد و هر یك از انسان‌ها صاحب یك «من برتر مجازی» خواهند شد كه وزن، رژیم غذایی و پارامترهای سلامتی دیگر را كنترل خواهد كرد. همچنین علم پزشكی روی ژن‌های خاص و بیماری‌های آینده متمركز می‌شود و هر فرد یك نقشه ژنتیكی خواهد داشت و طبق آن درمان خواهد شد.همچنین براساس تغییرات پزشكی، پیش‌بینی می‌شود كه پوكی استخوان كه یك بیماری رایج امروزی است، كاهش خواهد یافت و هیچ كس از استخوان درد و كمردرد رنج نخواهد كشید.از این رو دهه‌های بعدی پیر شدن جمعیت جهان بروز خواهد كرد.
 
نیویورك در سال 2050
به علت گرم شدن بیش از حد زمین و طوفان‌های شدید، مردم نیویورك باید این شهر را به فراموشی بسپارند، پیش‌بینی‌های رایانه‌ای از زیر آب رفتن این شبه جزیره بزرگ در آینده خبر می‌دهد. زیرا با شكسته شدن یكی از بزرگ‌ترین توده‌های یخی جزیره‌ای در آركتیك كانادا بر اثر گرم شدن سطح زمین، بسیاری از شهرهای جهان به ویژه نیویورك زیرآب خواهد رفت. به گفته كارشناسان سطح آب اطراف نیویورك تا سال 2050 تا 50 متر بالا خواهد آمد. لذا در چند دهه آینده شهر نیویورك بر اثر آب شدن یخ‌های مناطق اطراف به ویژه قطب شمال ناپدید خواهد شد.
 
آلودگی هوا از بین خواهد رفت
حال با نگاهی خوش‌بینانه به آینده می‌نگریم پس باید بگوییم كه به علت، تاثیر گازهای گلخانه‌ای كه ناشی از سوزاندن سوخت فسیلی است، بشر از انرژی فوزیونی استفاده خواهد كرد كه بهتر و ارزان‌تر خواهد بود. اتومبیل‌ها از سوخت‌های بدون آلوده‌كننده كه هیدروژنی هستند و از راكتورهای فوزیونی به دست می‌آید، استفاده خواهند كرد. لذا آلودگی هوا تا سال 2050 از بین خواهد رفت.برای سفر به ناشناخته‌ها، بشر وسیله‌های نقلیه راحتی را به كره ماه و دیگر سیاره‌ها خواهد ساخت. حتی عده‌ای در كره ماه سكنی می‌گزینند. همچنین روبات‌ها در خدمت انسان‌ها هستند. خانم‌های خانه‌دار با استخدام یك روبات می‌توانند به راحتی بنشینند و تمام روز را تلویزیون تماشا كنند و خیالشان از بابت غذا و كارهای خانه راحت باشد.حتی قرار است مدرسه‌ها دیگر تشكیل نشود و دانش‌آموزان پای رایانه بنشینند و درس فرا بگیرند و درس جواب دهند. بدون آنكه مجبور باشند صبح خیلی زود از خواب بیدار و راهی مدرسه شوند و مورد بازخواست مسئولان مدرسه قرار گیرند.
# اتمام نفت
حال با دیدی خلاف بر خوشبینی به آینده می‌نگریم: تولید جهانی نفت به اوج خود می‌رسد و همه سوخت فسیلی به پایان خواهد رسید و مردم تا زمانی كه انرژی دیگری را جایگزین نفت و گاز كنند، مدتی طول خواهد كشید و به مشكلات زیادی برخورد خواهند كرد. اكولوژی رو به نابودی می‌رود، بالا آمدن آب دریاها، باعث می‌شود اكثر شهرهای قاره اروپا در آب فرو برود همچنین شهرهای ساحل جنوب و جنوب شرق آسیا، به علت نبود سوخت‌های فسیلی و گران شدن اتومبیل‌ها با سوخت هیدروژنی، مسافرت و حمل و نقل كالا محدود می‌شود و انسان‌ها مجبورند یا از دوچرخه استفاده كنند یا با پای پیاده راهی شوند.كمبود آب در جهان به یك معضل تبدیل خواهد شد و برای به دست آوردن آب كه یك نوشیدنی حیاتی برای انسان‌هاست، كشورها با هم می‌جنگند تا آب بیشتری به دست آورند! حال نمی‌دانیم در پایان این مقال اشاره داشته باشیم كه، زندگی در سال 2050 مناسب است یا نامناسب، آیا روی خوشش را به بشر نشان می‌دهد و یا روی بدش را...
رهام بازدید : 6 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

تست هوش (طنز) 

تست هوش(طنز) تا سوأل هستش. باید اونها رو سریع جواب بدی. حق فکر کردن نداری، حالا بزار ببینیم، چقدر باهوش هستی. آماده ای؟ برو پایین تر.....

سوأل اول : فرض کنید در یک مسابقه دوی سرعت شرکت کرده اید. شما از نفر دوم سبقت می گیرید حالا نفر چندم هستید؟

پاسخ: اگر پاسخ دادید که نفر اول هستید، کاملاً در اشتباه هستید! اگر شما از نفر دوم سبقت بگیرید، جای او را می گیرید و نفر دوم خواهید بود.

سعی کن تو سوأل دوم گند نزنی. برای پاسخ به سوأل دوم، باید زمان کمتری را نسبت به سوأل اول فکر کنی.

سوأل دوم: اگر شما توی همون مسابقه از نفر آخر سبقت بگیرید، نفر چندم خواهید شد؟

جواب: اگر جواب شما این باشه که شما یکی مانده به آخر هستید، باز هم در اشتباهید. بگید ببینم شما چه طور می تونید از نفر آخر سبقت بگیرید؟؟ (اگر شما از نفر آخر عقب تر باشید، خوب شما نفر آخر هستید و از خودتون میخواهید سبقت بگیرید؟؟؟؟)

شما در این مورد خیلی خوب کار نمی کنید، نه؟

سوأل سوم: ریاضیات فریبنده!!! این سوأل رو فقط ذهنی حل کنید. از قلم و کاغذ و ماشین حساب استفاده نکنید. عدد 1000 رو فرض کنید. 40 رو به اون اضافه کنید. حاصل رو با یک 1000 دیگه جمع کنید. عدد 30 رو به جواب اضافه کنید. با یک هزار دیگه جمع کنید. حالا 20 تا دیگه به حاصل جمع، اضافه کنید. 1000 تای دیگه جمع کنید و نهایتاً 10 تا دیگه به حاصل اضافه کنید. حاصل جمع بالا چنده؟

به عدد 5000 رسیدید؟ جواب درست 4100 است. باور ندارید؟ با ماشین حساب حساب کنید. مشخصتاً امروز روز شما نیست.

شاید بتونید سوأل آخر رو جواب بدید. تمام سعی خودتون رو بکنید. آبروتون در خطره!!!

سوال آخر؟پدر ماری، پنج تا دختر داره: 1-Nana 2- Nene 3- Nini 4- Nono. اسم پنجمی چیه؟

جواب: Nunu؟

نه! البته که نه. اسم دختر پنجم ماری هستش. یک بار دیگه سوأل رو بخونید.


رهام بازدید : 5 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)


ConcordFTP یک پل ارتباطی میان رایانه شما و سرورهای اف تی پی است که برای برقراری ارتباط ، داشتن مشخصات لوگین کاملاً ضروری و طبیعی می باشد . همزمان با این برنامه می توانید به چندین سرور مختلف متصل شوید و به دریافت و ارسال فایل های گوناگون به صورت امن بپردازید. نرم افزار ConcordFTP را در ادامه می توانید از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

ConcordFTP مدیریت و ارتباط با سرورهای FTP توسط ConcordFTP 5.0

 

 

password مدیریت و ارتباط با سرورهای FTP توسط ConcordFTP 5.0رمز فایل: www.downloadha.com

download مدیریت و ارتباط با سرورهای FTP توسط ConcordFTP 5.0 لینک دانلود – 6.4 مگابایت | لینک کمکی


رهام بازدید : 2 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

Xlight FTP Server v3.7.2 نام یکی  از نرم افزار های ساخت سرور اف تی پی می باشد . این برنامه به خاطر حجم بسیار پایین خود ( کم تر از ۴ مگابایت ) از شهرت خاصی برخوردار است ؛ٰ اما با این وجود تمامی قابلیت های مورد نیاز یک کاربر را در خود گنجانده است . بیشتر نرم افزارهایی که برای تبدیل کامپیوتر به سرور طراحی شده اند به دلیل حجم بالای خود ،‌ استفاده بسیار زیادی از حافظه و CPU می کنند که این عامل برای پایداری یک Server به هیچ وجه خوشایند نمی باشد . Xlight FTP Server که قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی ویندوز های مایکروسافت را داراست با یک رابط گرافیکی ساده اما جذاب در استفاده از قابلیت های قرار داده شده به شما کمک می کند .

 

Xlight FTP Server راه اندازي سرور FTP بر روي سيستم خود با Xlight FTP Server v3.7.2

 

ویژگی های کلیدی Xlight FTP Server v3.7.2 :
- امکان ساخت چندین سرور مجازی مختلف در آن واحد با استفاده از یک سیستم
- قابلیت دسترسی ایمن از هر مکانی
- تعیین کردن یک دایرکتوری مخصوص برای هر کاربر و جلوگیری از دسترسی پیدا کردن کاربران دیگر به سایر دایرکتوری
- پشتیبانی از ارتباط ایمن SSL
- ذخیره کردن گزارش فایلهای انتقال یافته در بانک اطلاعاتی اصلی
- ارسال خودکار ایمیل به مدیر سرور در مواقع بروز مشکل یرای نرم افزار
- اجرای تنظیمات جدید توسط مدیر بدون نیاز به راه اندازی مجدد ( Restart ) کردن سرور
- بلوکه کردن IP های خطرناک به صورت خودکار
- مدیریت پهنای باند پیشرفته
- کنترل دسترسی به فایلها
- و …

 

 

password راه اندازي سرور FTP بر روي سيستم خود با Xlight FTP Server v3.7.2پسورد فایل: www.downloadha.com

download راه اندازي سرور FTP بر روي سيستم خود با Xlight FTP Server v3.7.2 لینک دانلود – 3.3 مگابایت | لینک کمکی


رهام بازدید : 18 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار شعر یادت نره - اندروید

 

بازی سراسر شادی و خاطره «شعر یادت نره!» هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don't Forget The Lyrics است آهنگ ها در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه آهنگرا حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.


رهام بازدید : 5 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)


WinSCP ابزاری کوچک و رایگان برای برقراری ارتباط با سرورهای FTP است که در محیطی امن شما قادر به ارسال و دریافت انواع فایل بین کامپیوتر خود و سرورهای اف تی پی هستید . از پروتکل های مختلفی نظیر SFTP ، FTP و … پشتیبانی می کند . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، رابط گرافیکی ، ارسال همزمان چند فایل ، پشتیبانی از U3 ، ویرایشگر متن ، هماهنگ سازی دایرکتوری به صورت تمام اتوماتیک ، پشتیبانی از SSH رمز عبور و … از ویژگی های این نرم افزار است .

 

winSPC برقراري ارتباط با سرور اف تي پي با WinSCP 5.0.3 Build 1758

 

 

 

 

password برقراري ارتباط با سرور اف تي پي با WinSCP 5.0.3 Build 1758 پسورد فایل: www.downloadha.com

download برقراري ارتباط با سرور اف تي پي با WinSCP 5.0.3 Build 1758 لینک دانلود – 2.6 مگابایت | لینک کمکی


رهام بازدید : 5 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Jump Man را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود. ابعاد از تصاویر بالای ۵۰۰۰×۴۰۰۰ هستند که دارای کیفیتی بسیار بالایی هستند .

 

Jump Man مجموعه 20 تصویر استوک با موضوع پرش   Stock Photos Jump Man

 

 

password مجموعه 20 تصویر استوک با موضوع پرش   Stock Photos Jump Man پسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه 20 تصویر استوک با موضوع پرش   Stock Photos Jump Man لینک دانلود – ۸۰ مگابایت | لینک کمکی


رهام بازدید : 7 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود. دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium v10.0.5.3 Final

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Download Accelerator Plus Premium:

- سازگاری با مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس،کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر

- افزایش سرعت دانلود تا ۳۰۰ درصد

- تکه تکه کردن فایل ها برای افزایش سرعت دانلود

- دارای قابلیت Pause & Resume

- توانایی نمایش جزئیات کامل لینک های دانلود قبل از شروع دانلود

- امکان نمایش ویدیوها تا بخشی که دانلود شده است

- امکان نمایش محتویات فایل های زیپ

- توانایی قفل کردن فایل های دانلود شده

- دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدیو و صوت

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

 

password دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium v10.0.5.3 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium v10.0.5.3 Final لینک دانلود – 11.4 مگابایت لینک کمکی

رهام بازدید : 5 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

HiDownload Platinum نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد که نسخه ی جدید آن با امکانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود فایل ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد.

 

HiDownload Platinum 7.82 دانلود تمامی پروتکل های اینترنتی با HiDownload Platinum v8.08

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

- افزایش سرعت دانلود با تکه تکه کردن فایل ها و دانلود همزمان آنها
- توانایی دانلود کلیپ های آنلاین تصویری (در سایت هایی مانند YouTube, PutFile, Google Video and other Video Sites)، رادیو های اینترنتی، وب کم های آنلاین و …
- قابلیت ذخیره فایل ویدیویی و صوتی که قابل دانلود شدن نیستند و به صورت Streaming پخش می شوند (نظیر شبکه های رادیویی و تلویزیونی اینترنتی)
- توانایی دانلود فرمت های پخش زنده: Windows Media™, Real Audio™ and Real Video™, QuickTime™, Flash Video – FLV, Streaming MP3, Shoutcast™
- پشتیبانی از File های ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls و …
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP,FTP,MMS/MMST/MMSU,RTSP,PNM
- دانلود از سایت های به اشتراک گذاری File ها نظیر Rapidshare و Megaupload
(برای کسانی که اکانت Premium از این سایت ها دارند)
- توانایی کار به صورت اتوماتیک با مرورگر های معروف مثل: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Mozilla, Netscape, Opera
- پشتیبانی از قابلیت زمان بندی برای شروع و خاتمه دانلود ها
- توانایی نمایش محتویات File های Zip قبل از دانلود آنها
- توانایی چک کردن خودکار File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروس برای جلوگیری از ورود ویروس ها به کامپیوتر
- دسته بندی خودکار File های دانلود شده
- تغییر نام خودکار File های دانلود شده
- پشتیبانی از ***** Server
- پشتیبانی از Cookies
- و …

 

password دانلود تمامی پروتکل های اینترنتی با HiDownload Platinum v8.08 پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود تمامی پروتکل های اینترنتی با HiDownload Platinum v8.08 لینک دانلود – 7.83 مگابایت | لینک کمکی

رهام بازدید : 6 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)




نام انیمیشن : فینیس و فرب

سال انتشار : 2007

مدت هر قسمت : 10 دقیقه

حجم هر قسمت : 40 مگابایت

دوبله : فارسی (پرشین تون) + زبان اصلی
 
زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان : دو برادر به نام فینیس و فرب ، در هر قسمت ماجراجویی های مختلفی دارند و خواهر آن ها در پی آن است که به مادرشان ثابت کند که آن ها چه کار هایی می کنند و ....


توجه : پس از دانلود فایل را با استفاده از نرم افزار winRAR از حالت فشردگی خارج کنید ( اگر این نرم افزار را ندارید ، از سایت ما دانلود کنید ) و پس از آن فایل قابل استفاده است .

پس از کلیک بر روی لینک زیر در انتهای صفحه ای که باز می شود free download را بزنید و بعد اعداد داخل تصویر را وارد کرده و سپس دانلود کنید .

 

 

 

 دانلود زیرنویس فارسی با لینک مستقیم


رهام بازدید : 6 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Monster House 2006 با کیفیت عالی

| دوبله فارسی و کیفیت خوب |

ژانر: ترسناک – ماجرایی – کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۶

حجم: ۷۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P

زیرنویس فارسی: (تغییر زبان با استفاده از میان‌بر Ctrl+X در نرم‌افزار KMPlayer)

خلاصه داستان: “دی جی”، “چاودر” و “جنی” سه بچه هستند که خانه هایشان در یک خیابان در نزدیکی هم قرار دارد. پدر و مادر دی جی ۱۲ ساله قصد دارند تا تعطیلات آخر هفته را با هم بگذرانند، بنابراین از” زی”( پرستار بچه) می خواهند تا نزد وی بماند. آنها در بازیهای روزانه خود متوجه می شوند که خانه عجیب و غریبی که انتهای خیابانشان قرار دارد مثل یک موجود زنده است. به اعتقاد دی جی، این خانه هر چیزی را که به او نزدیک میشود می بلعد. بچه ها در آغاز حرف دی جی را باور نمی کنند؛ اما …

 دانلود از لینک ترنبیت

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۱

 دانلود از لینک رودفایل


رهام بازدید : 11 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Tri bogatyrya na dalnikh beregakh با کیفیت عالی

| بدون زیرنویس فارسی و کیفیت عالی |

ژانر: کمدی – خانوادگی – اکشن ( زبان ممکن است به روسی باشد)

سال انتشار: ۲۰۱۳

حجم: ۵۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P Bluray

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: در یک تابستان گرم گروهی از مبارزان به جنگل میروند تا …

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۱

 دانلود از لینک رودفایل

 دانلود از لینک ترینبیت


رهام بازدید : 5 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Justice League: The New Frontier با کیفیت عالی

| بدون زیرنویس فارسی و کیفیت عالی |

ژانر: کمدی – خانوادگی – تخیلی – اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۱

حجم: ۵۵۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P Bluray

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: در سال ۱۹۵۰ گروهی برای نابودی دست به کارهای خمصانه ای می زنند و گروه ابرقهرمان ها باید برای مبارزه با آنها اماده شوند و..

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۱

 دانلود از لینک رودفایل

 دانلود از لینک ترینبیت


رهام بازدید : 4 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Thor Legends of Valhalla با کیفیت عالی

| دوبله فارسی و کیفیت عالی |

ژانر: کمدی – خانوادگی – تخیلی

سال انتشار: ۲۰۱۱

حجم: ۷۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P Bluray

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: تور خد‌‌ای توفان ژرمن‌ها بود‌‌. نام او به معنای تند‌‌ر است و پتک جاد‌‌ویی او ، میولنیر زمانی به معنای صاعقه بود‌‌ه است.پسر آهنگری در یک اتفاق عجیب صاحب این پتک اسرار آمیز می شود.این پتک نیرویی خارق العاده در مبارزه به او می دهد و البته دشمنانی هم برایش به همراه دارد و در ادامه…

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۱

 دانلود از لینک رودفایل

 دانلود از لینک ترینبیت


رهام بازدید : 5 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Happy Feet Two 2011 با کیفیت عالی

| دوبله فارسی و کیفیت عالی |

ژانر: کمدی – خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۱

حجم: ۷۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P Bluray

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: مدتها از زمانی که مامیل به دلیل بد بودن صدایش از پنگوئن های دیگر جدا شد و سفر شگفت انگیزی را شروع کرد می گذرد.حالا مامبل با دختر مورد علاقه اش گلوریا ازدواج کرده و آنها صاحب فرزندی شده اند که او نیز به مانند پدر و مادرش استعدادهای نهفته ایی در خود دارد. اما این زندگی خوش چندان دوام ندارد و

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۱

 دانلود از لینک رودفایل

 دانلود از لینک ترینبیت


رهام بازدید : 4 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود سری دوم ۳ Desktop Wallpaper با کیفیت عالی

| لینک مستقیم و کیفیت خوب 


تعداد عکس ها : ۴۰ عدد

سال انتشار: ۲۰۱۲

حجم: ۴۰ مگابایت

کیفیت: ۱۲۰۰*۱۶۰۰

 

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۱

 دانلود از لینک رودفایل

 دانلود زیرنویس فارسی


رهام بازدید : 5 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Megamind با کیفیت عالی

| دوبله فارسی و کیفیت خوب |

ژانر: خانوادگی – ماجرایی – کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۰

حجم: ۷۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P Bluray

زیرنویس فارسی: دوبله فارسی

خلاصه داستان: داستان این فیلم در مورد دو قهرمان است که نیروهای خارق‌العاده‌ای دارند و از فضا به زمین آمده‌اند. ابرذهن(Megamind)(ویل فرل) دارای ذهن قوی می‌باشد و فرد بسیار باهوشی است. که زمانی که به زمین فرستاده شد سر از زندان شهر متروسیتی درآورد و به یک خلاف‌کار تبدیل شد. قهرمان دیگر مترومن(Metroman)(برد پیت) است که دارای قدرت زیادی است و فرد محبوبی در شهر متروسیتی محسوب می‌شود. او مردم شهر را از دست خلافکاران نجات می‌دهد.

 

 

 

 دانلود از لینک ترنبیت

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۱

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۲

 دانلود زیرنویس فارسی

رهام بازدید : 10 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Megamind با کیفیت عالی

| دوبله فارسی و کیفیت خوب |

ژانر: خانوادگی – ماجرایی – کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۰

حجم: ۷۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P Bluray

زیرنویس فارسی: دوبله فارسی

خلاصه داستان: داستان این فیلم در مورد دو قهرمان است که نیروهای خارق‌العاده‌ای دارند و از فضا به زمین آمده‌اند. ابرذهن(Megamind)(ویل فرل) دارای ذهن قوی می‌باشد و فرد بسیار باهوشی است. که زمانی که به زمین فرستاده شد سر از زندان شهر متروسیتی درآورد و به یک خلاف‌کار تبدیل شد. قهرمان دیگر مترومن(Metroman)(برد پیت) است که دارای قدرت زیادی است و فرد محبوبی در شهر متروسیتی محسوب می‌شود. او مردم شهر را از دست خلافکاران نجات می‌دهد.

 

 

 

 دانلود از لینک ترنبیت

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۱

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۲

 دانلود زیرنویس فارسی

رهام بازدید : 1 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Astro Boy با کیفیت عالی

| دوبله فارسی و کیفیت خوب |

ژانر: اکشن – ماجرایی

سال انتشار: ۲۰۰۹

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P Bluray

زیرنویس فارسی: دوبله فارسی

خلاصه داستان: آسترو پسر یک دانشمند روبات می باشد که بر اثر حادثه ای ، از بین می رود و پدرش روباتی همچون او را می سازد که با داشتن نیروهای متعدد و قوی ،می بایست در برابر نیروی ظالم که با نیروی قرمز به دست آمده ، بجنگد و شهر متروسیتی را نجات بدهد …

 دانلود از لینک ترنبیت

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۱

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۲

 دانلود زیرنویس فارسی

Fox

رهام بازدید : 4 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Fantastic Mr. Fox با کیفیت عالی

| دوبله فارسی و کیفیت خوب |

ژانر: خانوادگی – ماجرایی – کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۰

حجم: ۹۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P Bluray

زیرنویس فارسی: دوبله فارسی

خلاصه داستان: این انیمیشن درباره یک روباهی که زندگی جنگلی خودش را با شکار مرغ ها ، دزدیدن بوقلمون ها و …میگزراند. او میبایست روزهای وحشیگریش را کنار بگذارد و بهترین کارهای یک پدر نمونه را انجام دهد: مسئولیت پذیر باشد.او خیلی سرکش ، مستبد و وحشی است.او فقط میخواهد “یک بار دیگر وحشی گری کند” اما …

 

 

 

 دانلود از لینک ترنبیت

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۱

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۲

 دانلود زیرنویس فارسی


Blade

رهام بازدید : 6 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن سریالی Blade با کیفیت عالی

برای اولین بار از سایت های ایرانی

ژانر: تخیلی – اکشن – ترسناک

سال انتشار: ۲۰۱۲

حجم: ۸۰ مگابایت

کیفیت: DVDRIP

زیرنویس فارسی: زیرنویس فارسی

خلاصه داستان: داستان حول محور بلِید، یه خون آشام که میتونه در روز هم حرکت کنه هستش که بعد از اینکه یه خون آشام به مادرش حمله میکنه از ترکیب خونی انسان و خون آشام متولد میشه. درحالی که برای مأموریت توی ژاپنه، با دیکون فراست مواجه میشه، خون آشامی که مادرش رو کشته، بلید در برابر “موجودیت”، سازمان مرموزی که فراست تشکیل داده قرار میگیره…

 دانلود VIP سرور ۱

دانلود قسمت ۱

دانلود قسمت ۲

دانلود قسمت ۳

دانلود قسمت ۴

دانلود قسمت ۵

دانلود قسمت ۶

دانلود قسمت ۷

دانلود قسمت ۸

دانلود قسمت ۹

دانلود قسمت ۱۰

دانلود قسمت ۱۱

دانلود قسمت ۱۲

 دانلود از لینک آپلودباز

دانلود قسمت ۱

دانلود قسمت ۲

دانلود قسمت ۳

دانلود قسمت ۴

دانلود قسمت ۵

دانلود قسمت ۶

دانلود قسمت ۷

دانلود قسمت ۸

دانلود قسمت ۹

دانلود قسمت ۱۰

دانلود قسمت ۱۱

دانلود قسمت ۱۲

 دانلود رایگان سرور ۱

دانلود قسمت ۱

دانلود قسمت ۲

دانلود قسمت ۳

دانلود قسمت ۴

دانلود قسمت ۵

دانلود قسمت ۶

دانلود قسمت ۷

دانلود قسمت ۸

دانلود قسمت ۹

دانلود قسمت ۱۰

دانلود قسمت ۱۱

دانلود قسمت ۱۲

 دانلود زیرنویس فارسی


رهام بازدید : 3 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Despicable Me با کیفیت عالی

| دوبله فارسی و کیفیت خوب |

ژانر: خانوادگی – ماجرایی – کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۰

حجم: ۷۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P Bluray

زیرنویس فارسی: دوبله فارسی

خلاصه داستان: در مجاورت خانه ای واقع در یک منطقه شاد بیرون شهر که با چوب های پرچین سفید و بوته های پر از گل رز احاطه شده خانه ای سیاه با حیاطی بدون چمن قرار گرفته که هویت آن برای اهالی محل و همسایگان مجهول و نا معلوم است. این خانه یک پناهگاه بزرگ مخفی در قسمت زیر زمین خود دارد. در خلال فیلم ما متوجه می شویم که گرو در حال برنامه ریزی برای بزرگ ترین سرقت مسلحانه تاریخ زمین است. او می خواهد ماه را به سرقت ببرد. بله درست متوجه شدید ماه را !

 

 

 

 دانلود از لینک ترنبیت

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۱

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۲

 دانلود زیرنویس فارسی

رهام بازدید : 7 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Ratatouille با کیفیت عالی

| دوبله فارسی و کیفیت خوب |

ژانر: خانوادگی – ماجرایی – کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۷

حجم: ۷۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P Bluray

زیرنویس فارسی: دوبله فارسی

خلاصه داستان: این انیمیشن داستان موشی است به نام رمی که حس بسیار پیشرفته ای از بویایی و چشایی دارد. و این چیزی است که زندگی را برای موجودی که به عنوان یک موش آشغال خور شناخته می‌شود، مشکل می‌کند! در اتفاقی او از والدینش جدا می‌شود و به پاریس می‌رود، پایتخت خوراک شناسان و خوش خور‌های دنیا. او رستورانی را که قهرمان زندگیش، یعنی سر آشپز معروف آگوسته گوستو، پیش از مرگش در آنجا کار می‌کرده را پیدا می کند. همزمان ….

 

 

 

 دانلود از لینک ترنبیت

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۱

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۲

 دانلود زیرنویس فارسی

Hop

رهام بازدید : 3 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Hop 2011 با کیفیت عالی

| زیرنویس فارسی و کیفیت خوب |

ژانر: خانوادگی – کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۱

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰P Bluray

زیرنویس فارسیدارد

خلاصه داستان: ای بی، خرگوش کوچک و بازیگوشی است که به همراه خانواده خود و یک سری جوجه کوچک در جزیره عید پاک زندگی می‌کند و علاقه فراوانی به نواختن موسیقی دارد اما پدر او که مسئول رساندن کادوها و تخم مرغ‌های روز عید پاک است می‌خواهد تا «ای بی» راه او را ادامه دهد و جانشین او در این کار شود. به همین دلیل «ای بی» تصمیم می‌گیرد تا از جزیره خود فرار کند و به شهری دیگر برود تا بتواند با نواختن موسیقی مشهور شود. او به هالیوود می‌رود و در این شهر به طور اتفاقی با فِرد پسری بی مسئولیت که خانواده‌اش او را مجبور به پیدا کردن کار کرده‎اند مواجه می‎شود و…

 دانلود از لینک ترنبیت

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۱

 دانلود از لینک مستقیم سرور ۲

 دانلود زیرنویس فارسی


تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
به سایت ما خوش امدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر در باره ي سايت
    نظر در باره ي مطالب
    troll
    این سایت ترول درست می کنه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 2,710
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبلاگ

    دریافت کد آتش بازی چت روم

    قالب

    Powered by ShoutJax
    چت روم اختصاصي
    nashrie

    `دانلود Maple v18+Update 18link matlab
    تحقیقی جدید درباره شکل ماهlink matlab